När man fyllt kameran med bilder & öronen med ljuva toner

Jag hade en fotografering med två duos igår, Fru Salt och trubadtrubaduren Toffe som bildat team med en av fruarna. De spelar på fantastiska instrument och de lockar fram de mest fantastiska toner. Man vill bara dansa när man hör dem.
 
Och nu sitter jag här och dricker kaffe och te medan jag lyssnar på en helt annan typ av musik och beundrar deras instrument än en gång. Det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss, vi kom inte in i lokalen där vi skulle vara och fick köra till Trollhättan istället. Vi hamnade tillslut på en vårdcentral. Det ni! Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle fotografera på en vårdcentral. Men jisses, så kul det var!
 
Jag önskar mig en studio. Jag önskar mig det så innerligt att drömme får hjärtat att vibrera. Vi får se vad som händer när jag kommer tillbaka från USA. Men först, redigering av gårdagens bilder... en sak i taget!
 
Musik är nog det vackraste som finns!
2 kommentarer publicerat i Äventyr
Taggar: Fru Salt, Music, Musical, Musicians, Musik, Musiker, Nyckelharpa, Toffe, noter, toner, trubadur
#1 - - vanja:

åh vilken fin bild :D

Svar: Tack!! :-)
Annie Stumle

#2 - - Josefin -My Happy Days-:

Det lät underbart och fotografering på en vårdcentral lät oväntat!

Svar:
Annie Stumle