När man har något för syns skull

Jag var lite osäker när jag köpte mina nya glasögon. De är stora, de är annorlunda. Men sedan tänkte jag att, vad fasen! Man har dem ju ändå bara för syns skull ändå. Och vad spelar det för roll vad andra kanske tycker, när jag älskar dem? Så, jag köpte dem. Och nu? Ja, jag älskar dem fortfarande. Varenda liten millimeter av dem. Vårens bästa inköp, utan tvekan. Om man ändå måste ha glasögon, varför inte välja ett par riktigt personliga bågar?
 
Retrostil från Odd Molly,
det är nog den enda märkespryl jag äger,
men jag köpte dem inte för märket utan för bågarna.
 
#1 - - Renée:

Tror jag ska skaffa glasögon för dom var riktigt snygga!

Svar: Rekommenderas varmt! Det märket har vrålsnygga brillor... jag funderar allvarligt på ett extra par, bara för att ;-)
Annie Stumle

#2 - - Mias Mix:

Du gjorde helt rätt! Superfina glasögon!

Svar: Tack!! :-D
Annie Stumle

#3 - - Alexander:

De är lika unika som du är! De är riktigt coola. :D

Svar: Finaste kommentaren som går att få! Tack Alexander!!
Annie Stumle

#4 - - Amanda [SPONTAN]:

Riktigt coola!

Svar: Nej men tack du! :-)
Annie Stumle

#5 - - Elin [ n e v n a r i e n ]:

MEN ÅH GGUD VILL HA! Vad är det för bra optiker som har dessa brillor i sortimentet?? Måste försöka hitta vart jag kan få tag på sånna också :D

Svar: Hihi :-D Elller hur!! Fråga dem om just Odd Molly! Dem kanske kan ta in?
Annie Stumle