När man börjat röja i trädgården

 
Det var ju fantastiskt väder i helgen. När vi gick runt kvarteret med våra flickor noteradse vi att ungefär halva samhället röjde i sina trädgårdar. Den andr halvan satt ute och njöt av vädret. Så vi gjorde lite samma sak när vi kom hem. Varvade arbete med slöande i solen.

Jag har sått solrosor, planerat om en hallonplanta. Hela tiden övervakad av en uttråkad fyraåring med en boll i munnen. Hon var skitsur på mig när jag fick gräva i gräsmattan men inte hon.
 
Jag älskar att arbeta i trädgården
Jag älskar att pyssla och fixa
 Men framförallt älskar jag när det är klart!
 När allt är på plats
Och man bara kan kan vara i den, umgås och njuta!
 
#1 - - Macky :

Åhh vilka härliga bilder!

Svar: Tack!!
Annie Stumle

#2 - - Josefine Andersson:

Gu så fina bilder du tar!!

sv: De är otroligt jäkla dundergoda kan jag lova! Tack så himlans sötnos :*
KRAM

Svar: Tack!! :-)
Annie Stumle

#3 - - emilia:

vilka fina bilder! :)

Svar: Tack!
Annie Stumle